Wyszukiwarka

środa, 3 grudnia 2014

UCL UCL UCL!

To nie koniec bajkowych wieści. Dostałem odpowiedź od innego, przewspaniałego uniwersytetu! University College London zaproponował mi miejsce! Tym razem już nie podchodzę do tego z taką radością i niedowierzaniem, bo to już chyba mi przeszło :P. Według mnie, jest to najlepszy uniwersytet dla mnie w Londynie, o którym nawet nie marzyłem! A teraz dostałem od nich ofertę...... Co prawda, wymogi są horrendalnie wysokie, ale to w końcu UCL (:

Gdy jedne problemy się rozwiązują, to inne się rodzą. Teraz wiem, że za kilka miesięcy będe miał ogromny problem, aby wybrać mój first i insurance choice (dwie oferty wybieramy, resztę odrzucamy). Potem nie będę mógł wybrać odrzuconych ofert, więc jest to bardzo ważne. Jest jeszcze całkiem prawdopodobne, że ambicje mnie poniosą i wybiorę dobre szkoły, z dużymi wymaganiami, a potem poślizgnie mi się noga na maturze i z tej mojej "bajkowej przygody" zostaną tylko wspomnienia hehe. OBY NIE! (((:

4 komentarze:

  1. Jakie wymagania dostałeś z UCL?
    Powodzenia na interview z Cambridge!

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak wynik rozmowy? O co pytali? Myślisz że dobrze wypadłeś? Jak wrażenia z samego Cambridge?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdaję się, że nie tylko ja czekam z niecierpliwością na wrażenia z Cambridge :) Opowiadaj jak było, jak poszła rozmowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka dni tutaj nie wchodziłem, dopiero wróciłem z UK - było świetnie !!!
    Jutro napiszę relacje z caaaałej podróży!

    Wymagania do UCL: (zdaję rozszerzoną matmę, fizykę, angielski - w zależności od przedmiotów mogą się różnić)
    90,85,85 z trzech rozszerzeń.... jakoś tego nie widzę hehe

    Jestem bardzo zadowolony i szczęśliwy z tej oferty, tym bardziej, że poznałem w Cambridge kilka osób, które też złożyły aplikację do UCL, a żadna nie dostała jeszcze oferty.

    OdpowiedzUsuń